Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ring pillows

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!Σήμερα κατι διαφορετικό!

Αυτά είναι ring pillows τα οποία χρησιμοποιούνται για τις βέρες σε γάμο αλλά και με δική μου παρέμβαση και για σταυρό σε βάπτιση, έτσι ώστε να αναδειχτεί το κόσμημα που θα τοποθετήσουμε ακόμα περισσότερο!Σαν ιδέα ειναι Αμερικάνικη, αλλά εγώ την έχω προσαρμόσει στα δικά μας δεδομένα!
Οι διαστάσεις σε αυτά που δείχνω είναι περίπου 18 *18 εκατ. και μπορούν να γίνουν σε οποιοδήποτε χρώμα αλλά και μέγεθος!

Εδώ όλα μαζί

σε γαλάζιο με άσπρο λινό για αγοράκια

 σε κόκκινο λινό για κοριτσάκια

και τέλος σε πιο ρομαντικό μεταξωτό απαλό ροζ για γάμο


Είναι μια διαφορετική ιδέα που τώρα το καλοκαίρι με τόσους γάμους και βαπτίσεις κάνει θραύση!
Εμένα είναι από τα αγαπημένα μου projects.Ελπίζω να αρέσουν και σε εσάς!Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου